Оформлення замовлення

Звертаємо Вашу увагу: на покупців нашого магазину поширюються всі права передбачені в Законі "Про захист прав споживача".

Ви можете оформити замовлення двома способами.

  • за допомогою "Кошика" безпосередньо в магазині (спосіб описаний нижче)
  • по телефону.

Замовлення за допомогою "Кошика" дозволяє Вам повністю контролювати процес. Ввівши Ваш e-mail і пароль, який Ви вибрали при реєстрації Ви отримаєте доступ до стану Вашого замовлення. Ви зможете контролювати отримання нами оплати, відправку замовлення до Вас, дату отримання замовлення, історію всіх попередніх замовлень.


Оплата

У нашому магазині Ви можете оплатити товар будь-яким зручним для вас способом зазначених нижче:

  • Готівковий розрахунок;
  • Безготівковий розрахунок.
  • Оплата картою на сайті.

Доставка


Доставка по м Київ: 199 грн.

Наш кур'єр доставить замовлення за вказаною адресою з 11:00 до 20:00. В суботу кур'єрська доставка здійснюється з 11:00 до 17:00 (за умови що товар є в наявності на складі). Після попереднього дзвінка оператора, кур'єр додатково зв'яжеться для попередження про виїзд за адресою доставки (орієнтовно за 20 хвилин).

Швидка доставка по Києву.
Ця послуга доступна виключно для замовлень у межах Києва та гарантує швидке прибуття. Вартість послуги швидкої доставки становить 349 грн. За додатковою інформацією звертайтеся до наших операторів.
 

Кур'єрська доставка здійснюється до під'їзду.

Доставка за межі Києва здійснюється за додатковими тарифами (уточнюйте у оператора).

Відправка замовлення по Україні
Доставка здійснюється "Новою поштою". Оплачується товар післяплатою в відділенні "Нової пошти" у Вашому місті. Адресу найближчого до Вас відділення можна подивитися на сайті "Нової пошти"
 

Після відправлення замовлення Ви отримаєте SMS-повідомлення, в якому буде вказано номер товарно-транспортної накладної. Для отримання замовлення, крім номера ТТН, Вам потрібно буде пред'явити документ, що засвідчує особу, а в разі, якщо вартість посилки перевищує 5 000 грн - додатково ідентифікаційний код.


Під час транспортування товару відповідальність за його збереження несе транспортна компанія. Ми наполегливо рекомендуємо уважно оглядати товар під час отримання.
У разі виявлення зовнішніх пошкоджень упаковки товару не приймайте товар і не платіть за нього. Необхідно скласти акт відмови, вказуючи в ньому виявлені ушкодження і додатково проінформувати менеджера інтернет-магазину.

Уся техніка перед відправленням перевіряється на працездатність, комплектність і надійно упаковується.

Більш детальну інформацію про умови доставки і тарифи Ви можете уточнити у наших менеджерів або на сайті транспортної компанії: novaposhta.com.ua.